click me!

Monday 4 July 2011

kena tinggal..huhuhu

hmm...mood down ckit cz td papa call kne g outstastion kt kuantan 2 ari..ape da ari ni kne g ari ni bru boss nye inform..bukannye sb aku xleh berenggang ngn somi p risau xbleh nk handle si kecik 2..dani klw ngn aku teroverla manjanyer..die nk mama ngadap die sokmo..nak main kne mama duk dkt die..klw die ralit bru la bleh nk wt kje..slalu klw ade papa mama sukela amik ksempatan xyah wt kje..hahahha..sabo jerla..

so dani jgn noughty2 taw.. dua mlm ni kne tdo awl ek cz mama tdo awl..hehe..slalu papa ade nk melayan dani smpai trtido...mama dh melayang ke negara mne dh..hihihi..p mlm2 of cozla mamanye yg bngun wtkan susu..dani kuat nyusu 2jam skali..mlm pn gitu..huhu..aku mmg dh bleh set mata dh..klw lmbt nangisnye satu blok bleh dgr..saba jerla.duhai anak..papepn diela pengarang jantung aku..nti dani duduk elok2 taw dlm carseat mama antar g umh acik ina..klw ngn aku mmg die suke nk bngun2..klw ngn papanye elok jer..haishh..nsb xjauh mne umh pgasuh 5 min dh smpai..

untuk suamiku selamat pergi dan selamat pulang...chewah mcm nk g berperang la plak..hehehe..

love them so much...

No comments:

Post a Comment