click me!

Friday 1 July 2011

big day 060609..


entry ari ni amik gear reverse tb2 lak duk trkenang cite 2 tahun lps..hari bersejarah bergelar raja sehari..hehehe..1hari 2 jerla nk merasanye pkai cantik2 gitu..dinikahkan pada mlm sabtu selepas waktu magrib..diwalikan oleh abang sulongku..arwah abah meninggal setahun sebelum aku kawin..hmmm...mood sedih menjelma..miss my abah=(...kenduri tidakla secara besar-besaran..bersedehana shj semuanya..tp cukup indah untuku kenang sepanjang hayat..mestila gembira+syukur dpt hidup bersama insan yang kucintai..hihihihi...nk cite ckit cmne kitaorg bleh knl..p xreti nk mula dri mne..hmm..1st jumpe msa aku buat praktikal sem 3 msa kt polisas..mr.nik kje ngn company archi yg handle projek kt tmpt praktikal aku 2la..so kt ctula knl-knl main-main mate..ceh..ceh..aku tak ek..mr nik r ngorat2 aku..hahha..lps tu ktaorg pn bshbt then mula ade bibit2 percintaan..ahakz..abih jer praktikal aku cntnue study utk sem 4 mr Nik furher study kt PD..msg2 wt haluan msg2..senyap gitu jer..sabo jerlakan..dh ade awek lain la 2..huhuhu..aku pn ade gk skandal lain.hahaha..hmm...pendekkan cite brtemu kembali dsbbkan oleh 1 misscall..aku la termisscall..then mr
 Nik call blk..sng jerkan sbnrnye klw dh dinamakan jodoh..hubungan bertaut semula..=)...wah pnjg lebar plak aku cite sal ni..hehe..asalnye nk cite sal kawen..huhuhu..apepun I LOVE U VERY STRONG..UR MAI EVERYTHING..incik Nik Mohd Firdaus bin Nik Leh.. layan gmbr la ek..

mendengar khutbah sblm dijabkabulkan

aku rilex jer siap wt peace..xsemenggah py pengantin..wif mai luvly mum n bff-mama yatie


mas kawn 22.50..mrh ngt phg nikn..

tenung jgn xtenung...hihihi

kenangan terindah...





















No comments:

Post a Comment