click me!

Thursday 8 January 2015

ANUGERAH KECEMERLANGAN PASTI LITTLE MUKMIN

Asslamualaikum... Hari ni up crite pasal arjuna beta yang pertama...Alhamdulillah dh selesai sesi persekolahan dia untuk thn pertama ke sekolah...igt lg hari tu aku ade up cmne keadaan die mase mula2 aku hntr g skolah...dan kptsn kami somi isteri hntr die ke sekolah msa umur 4thn rsanya sgt tepat compare tu still ddk umh pengasuh..hehe.. Budak 4thn pn ade exam tau utk akhir thn..aku siap wassap cikgu mcmanela agknye bdk2 4thn ni nk jwb exam..hehe..cikgu ckp die akn bg arhn dlm setiap soalan tu..dn akn sruh bdk2 ni jwb sndiri..yela diaorg ni mnela pndai membaca lgkn..kang ade soalan ty lain die jwb lain..hahaha...aku ade jgkla sruh dani study sikit2 kt umh..msa sblm exam tu cikgu dh pulangkn sume buku2 latihan n segala buku la yg die blajar kt skolah..cikgu ckp soalan base on buku2 tu jer...tp bdk2 biasela bknny boleh lame nk suh buat latihan pn..kang die sibuk nk tgk otomen la..main game la..suh die buat lite2 jer... Masa die exam tu dani demam ckit..tp xberia la..mlm jer pns ckit..pagi die ok..so aku sruh jer die g skolah sbb exam kn..boleh jer ambik ari lain p tgk die sihat jer n die nk jer g skolah so g jerla..bnyk jgk taw subjek die..cikgu ada bg jadual exam tu..mengalahkn bdk skolah rendah bnyk paper dia..mlm sblm exam aku ade jgk suh die baca2..p slaluny die mcm mls jer..boring jer..so mls nk paksa2 lantak jela..hehe..die ckp dh tawuuuu dh..haha.. Seminggu jgkla exam..lps abih exam g skolah main2 jerla..cikgu pn dh plgkn sume buku2..adela cikgu buat jamuan akhir thn n sambutan hari jadi skali..tu jerla xtvt dia lps abih exam..lps cikgu abih marking paper so cikgu pn bg result tru wassap jer..sng n cpt..bgs skolah dani ni..cikgu die mmg ade wat wassap group..so sng sume update jer..nsbla klw ade parent xde wasap kt fon..tp mostly ade dh skrgkn..bile cikgu Wanie wassap result dani..wahh..hati aku berbunga2 satu hari..alhamdulillah die dpt no 2 dlm kelas..tu pn aku dh sgt bersyukur..cikgu ckp markah beza sikit jer ngn yg dpt no 1 tu..hehe..alhamdulillah..kirany die boleh trima la sesi pmbelajaran spjg die bljr kt skolah..baru la aku dpt rsa mcmane mak abah kite rsa bangga dgn setiap kejayaan kite wlaupn xdela hebat mne tp jd insan yg berguna pn dh syukur sgt.. so sbb dpt no .2 dani n aku somi isteri pn dijemputla ke majlis kecermelangan utk ambik hadiah..majlis ni utk meraikan pelajar 6 thn..kira majlis iftial@graduation day..skali ngn penyampaian hadiah exam yg dpt no 1 hingga no 3 utk pljr 4&5thn..dani pn kne wat prsembahan..comel2 tgk ank2 ni nyanyi ats pentas..jap lg aku up gmbr..hehe thn 2015 kami hntr skolah yg sama..xdela risau dh die dh senior..hari2 ty bile skolah nk bukak ni..hehe.xsbr2 nk jmpe kwn2 ngn cikgu2 die..yuran semua dh settle pn byr..so harap thn 2015 ni akn memberi kejayaan lg buat dani.. to NIK DANI RIZQI B NIK MOHD FIRDAUS..Mama doakan smoga ank mama trus berjaya dimasa2 akn datang...berjaya dunia dan akhiratmu..terima kasih kerana menjadi ank yg baik utk mama n papa..we love u so much abg dani.. gambar2 sepanjang majlis tu sbg kng kenangan...
siap puas peace lg dpt hadiah dari ustaz...love u abang dani.. *sebak wei bile tgk ank naik stage..lg brtmbh sebak tgk die wat prsembahan enjoy sgt..igt die lirik n step..hihi ok..bai!..

No comments:

Post a Comment