click me!

Thursday 13 November 2014

#mama turn30

Assalamualaikum... slmt pg jumaat yg barakah...syukur masih diberi nikmat kehidupan yg bahagia dri Allah...November dtg lg..n pastinya aku suka bln november...hehe...11 November bersamaan ari selasa 18 Muharram 1436H genap umur aku 30 tahun...dh msuk 3series..bile angka dh bertukar baru terasa sdh makin dewasa aku ni upenya...alhamdulillah masih bernafas diberi kesihatan yg baik dan dipinjamkan aku insan2 yg tersayang disekeliling aku... Pada 11 November tu biasala org yg pertama wish kt aku mstila suami tersayang...hihi..aku dh slmt tdo dh pn pkul 12 tu..tetiba ade org bisik2 kt telinga happy birthday..kikiki..aku xtau respon aku ape yg pasti aku smbung tido jer blk..hahaha...g kerja mcm biasa jer..tp ramaila yg wish eppy besday kt aku kt opis,wasap semua..tq pd kwn2 yg mengingati..syg korang semua..Mr Nik xde janji pn nk lunch sesame..sbb isnin tu kami cuti blk kg..so expect mst bz kt ofis..die pn ade ckp tkut bz..so aku ok jer..mlm boleh lg nk kuar mkn2 bwk ank2 skali... sekali pkul 12 die call kta nk ajk lunch..wah..mstila aku happy berganda..hahha..die xde bz mne ktanya..so kami kuar la ngedate g MidValley jer sng dkt ngn ofis aku..then Mr.Nik ckp nk beli present kt aku..hihi..wah seronoknyeeee..sblm tu mmg aku ade cite kt die nk satu benda ni.hehe..rupany die proceed nk belikn..suka..suka..suka..hehe..beli hadiah dlu bru mkn ktany..so baikla jom la kite ke tmpt yg dituju...
tq so much my cinta hati..mmg suka warna merah..so dpt warna merah..wishlist tercapai..alhamdulillah..pasni mula la asyik nk beli charm jer..abihla duit soping aku..stakat ni aku dh happy ngn charm2 aku ni..lmbt lg la kot nk tmbh..tunggu pak habib buat sales..hehe..g lunch pn xbrape abih nk mkn sbb knyg dpt gelang..haha..mkn kt secret receipe jer... ni my cinta hati send kt wasap mlm pkul 12..aku mmg dh tdo..how sweet he is..
itula cerita di hari jadi...manis untuk dikenang..yg buat lg manis dani asyik nyanyi lagu epy besday to u mama..comel jer...hehe... yg berumur 30 tahun, mamadanidayyan...

No comments:

Post a Comment