click me!

Wednesday 9 January 2013

Resolusi 2012..welcome 2013!






Asslamualaikum wbt 2013...!






Lameeenye xupdate blog...mmg mood ke laut btulla aku neh...dh msuk thun bru dh pn..welcome 2013 n bye2 2012...Rsenye bru jer aku duk up entry wishlist 2012...nmpk sgt lameee gile xupdate blog..hehe...Alhamdulillah thn 2012 bnyk kngn manis buat aku sekeluarga...n ade jgkla seketul dua wishlist aku trcapai...mcm nk beli vakum dh beli dh..hehe..itupn Mr.Nik yg blikan..tau2 blk dri kedai die bwk blk..nmpk sgt umh aku dh bnyk habuk...hahaha..thn 2012 pncapaian terbaik kami suami isteri berjaya punyai rumah sndiri...~eh msih dlm proses di jbtn perumahan~..hopefully sumenye smooth n xde hlgn..Rumah xdela mewah tp ckupla utkla kami ank branak...yg pnting selesa n xdela jauh sgt dri ofis aku...~itu yg mnjadi keutamaan aku sbnrnye~...ngeee..n yg plg best wishlist trcapai untuk another Nik's in our family...Alhamdulillah...syukur padaMu..tepat timing yg kami budget...haha..tu later2 aku cite...=)..........

So..scara total 2012 bnyk kngn2 indah bg aku..yg kelat pahit tu ttp ade p xde mase nk igt..hehe...biasela bru dinamakan kehidupan...Moga tahun 2013 ini lg bnyk yg baik2 terjadi bg aku sekeluarga n mnjadi insan yg lbih baik disisiNya.....Amin...


3 comments:

  1. wei...lmer tul x update...dh msk alm mistik dh blog ni...bkn stakt bersawang jer...hehe....dah beli umh ea...kt area mane...

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg dh msuk alam mistik pn..nsb igt pwood lg..beli kt kota damansara jgk..dh best ddk sini..hehe..mai jln umh g shopping ikea tu..

    ReplyDelete
  3. insyaAllah...lau terase nk mkn meatball tu dlm pntg pun pg mkn jgk...hehe

    ReplyDelete